2015年8月13日 星期四

WhAT a HOT TriP ~ Day 7 @ GenEVe N Bourg-en-Bresse N Beaune, France

22 Jul 2015



肥仔工作完成了!  可以離開焗爐之如,又可以繼續旅程~



今日約了肥仔同事做 pan 仔老婆買錶。  Pan 仔唯一品牌另肥仔乖乖淘錢出來買的錶。  上次離開前托人入手了隻地拖,至今還沒有戴過。  因為總是覺得錶面太細。  不喜歡。  就當收藏品吧!




預約了這些款式。  肥仔對藍針有興趣,而我就對 submersible 有興趣。



最後入手了~  一人一隻,皆大歡喜。  可以交換戴添。



和肥仔在 globus food mall 吃個 quick lunch 然後去 manor。 因為肥仔批准我買 Le Creuset 呀!  有得買真係飯都唔想食。  但係我個肥仔唔餓得。  所以一定要餵飽佢先。



入手隻 cool mint 30 cm Buffet。 香港 LC 網頁 cool mint 沒有 30 cm。 所以就用了其他色的 30 cm 價錢去比較。



正價沒有 promotion 要 hkd4688。  瑞士買約 289 瑞郎 (約港紙 2200) 所以肥仔批准,即托一隻返嚟。  原本打算入手隻 salad bowl,但係肥仔怕爛,所以只買了兩隻 Ramekins。 要買的買了就乖乖哋出發去 Beaune。



途經 Bourg-en-Bresse,入去打咗個白鴿轉。



隨意走走就做快閃黨了。



經過 Viriat, Rhone-Alpes,肥仔話聽聞這裡養雞出名。  所以又貢入去兜兜睇吓有冇燒雞賣。  燒雞就找不到了。  鮮雞肉店和食店是有的。   唯有去麥當當買麥樂雞頂癮先。  又估唔到呢間麥記炸到啲麥樂雞好鬼好味。



到步已差不多晚上七時三十分。  比預定的遲了。   酒店 "COTE REMPART" 門口完全不起眼。



但內部卻簡約又華麗。  check in 時請那位 gentleman 代我們打電話到餐廳將訂位時間推遲八點半。



梯間和早餐的地方。



房間給我驚喜。  最重要有冷氣呀!



在上海已經遠洋訂了上次無緣的米芝連推介餐廳 "caveau-des-arches"。



餐廳在地窖,所以蠻涼快。



牌上有廚師推介。  但係睇唔明,所以都係㨂餐牌上的菜式。



先點了兩杯 Verre de Meursault Bouchard P & F 2011 白酒。 然後點了 TRADITIONAL MENU 上的 duck breast 而選了一瓶紅酒。

前菜 : Casserole of a Dozen Snails from Burgundy with Garlic and Hazelnuts
主菜 : Duck Breast « Façon Grand-mère » Potatoes « Au Gratin » with Comté Cheese
芝士 : « Berthaut » Epoisses Cheese aged in Marc de Bourgogne Small Green Salad
甜品 : « Crème Brûlée » of Bourbon Vanilla, Crispy Almond Biscuit

消費了 128 eur。  真係算幾抵食。



食飽飽行一行,看看夜景。


 
 

享受夜間的寧靜。

2 則留言:

  1. 間酒店好靚. 我地都想食呢間餐廳, 不過去到個2日無開:-w 好食嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 歐洲啲嘢就係玩有緣㗎喇。 有機會試吓吖。 我覺得好食呀! ::_1856

      刪除